Journal Methodical Perspectives is dedicated to the field of teaching methodology of philological and social studies and it has been published annually since 2010, and in electronic form since 2012 (since the 3rd issue). It was founded at the Faculty of Philosophy in Novi Sad with an aim to promote the scientific affirmation of Teaching Methodology, which is a course in almost all departments of this institution since they have a pedagogical orientation. A journal of this profile does not exist in the country and it is necessary due to the modernization, improvement of teaching and exchange of experiences among methodologists from universities in Europe and other parts of the world.

Journal Methodical Perspectives is an Open-Access journal and is published annually.

Journal Methodical Perspectives publishes papers in the following fields: methodology of language teaching, literature, humanities and social sciences.

Продужен рок за пријем радова

2024-05-29

Поштоване колегинице и колеге, сарадници часописа Методички видици,

Обавештавамо вас да је рок за пријем радова за овогодишњу свеску часописа Методички видици продужен до 15. јула 2024. године. Позивамо све заинтересоване да пошаљу своје прилоге за нови број нашег часописа.

 

Ажуриране смернице за ауторе радова у часопису Методички видици можете наћи на интернет страници https://metodickividici.ff.uns.ac.rs/index.php/MV/about/submissions.

 

Као и до сада, радови могу бити писани на свим језицима који се изучавају на Филозофском факултету у Новом Саду, али важна новина је да радови који се баве страним језицима и књижевностима треба да буду написани на енглеском језику или на језику о којем је реч.

 

Радове можете слати на адресу  metodicki.vidici@ff.uns.ac.rs.

 

Осим пропозиција, на интернет страници: http://metodickividici.ff.uns.ac.rs/index.php/MV можете наћи и садржај досадашњих бројева и остале податке о часопису.

 

Унапред се радујемо сарадњи,

Уредница часописа Методички видици

проф. др Биљана Радић-Бојанић

Vol. 15 No. 1 (2024): УСВАЈАЊЕ И НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА НА РАНОМ УЗРАСТУ

Published: 31. 07. 2024.

DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.17-44
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.47-66
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.67-87
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.89-103

INTEGRATIVE APPROACH – A CHANCE TO TEACH AND LEARN GERMAN AND RUSSIAN LANGUAGES AT AN EARLY AGE

Александра Ј. Гојков Рајић, Маријана Н. Папрић

105-125

DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.105-125
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.129-147
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.149-168
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.169-189
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.193-210
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.211-227
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.229-250
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.251-274
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.277-294
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.295-317
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.319-339
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.341-357
DOI: https://doi.org/10.19090/mv.2024.15.361-374
View All Issues

Међународни часопис Методички видици излази од 2010. године једном годишње, а од 2012. године (од броја 3) у електронском облику. Покренут је на Филозофском факултету у Новом Саду у циљу научне афирмације Методике наставе, која је предмет на свим одсецима ове високошколске установе будући да имају педагошко усмерење. Овакав профил часописа не постоји у земљи, а неопходан је због осавремењавања, усавршавања наставе и размене искустава методичара са европских универзитета. Најеминентнији научници и стручњаци ушли су у међународну редакцију часописа Методичких видика, који из дана у дан шири круг својих међународних сарадника и буди интересовање научних радника.

Један од значајних циљева покретања и објављивања овог часописа јесте стварање академског простора за младе докторанде из области методике наставе језика и књижевности, где могу да објављују своје радове, што је неопходан услов, не само образовања и научног усавршавања већ и напредовања током студија. Сем тога, часопис је попунио научну и стручну празнину у области методике наставе језика и књижевности и тиме дао прилику свима који се баве овом облашћу да публикују своје научне и стручне радове.