RADIONICE U OBRAZOVANJU: TEORIJSKI I PRAKTIČNI ASPEKTI

Главни садржај чланка

Biljana B. Radić-Bojanić
Danijela M. Pop-Jovanov

Сажетак

U obrazovnom kontekstu pojam radionice se odnosi na vrstu obrazovnog programa koji se generalno osmišljava za grupu ljudi, pri čemu je sadržaj praktičan, odnosi se na specifične potrebe, interese i afinitete grupe polaznika i omogućava saradnju i međusobnu podršku među učesnicima. Radionice se obično sastoje od niza posebno osmišljenih aktivnosti koje se potom stavljaju u okvir intenzivnog interaktivnog obrazovnog programa ili obuke koji može da ima različite dužine trajanja i sadržaje. Radionice se mogu razlikovati u velikoj meri po svojim eksplicitnim i impIicitnim ciljevima, kao i po strategijama, metodama i tehnikama koje se koriste. Orijentacija radionca, rezultati koji treba da se postignu, ciljevi i početna pozicija su ključni aspekti u diferenciranju različitih tipova radionica i to će biti fokus rada, kao i osnovna znanja koja nastavnici/treneri koji organizuju radionice u obrazovnom kontekstu XXI veka moraju da imaju.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Radić-Bojanić, B. B., & Pop-Jovanov, D. M. (2018). RADIONICE U OBRAZOVANJU: TEORIJSKI I PRAKTIČNI ASPEKTI. Методички видици, 9(9), 223–234. https://doi.org/10.19090/mv.2018.9.223-234
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА, КЊИЖЕВНОСТИ И КУЛТУРА