НАСТАВНИ ПРОГРАМ СТРАНОГ ЈЕЗИКА ЗА ГИМНАЗИЈУ: АНАЛИЗА КОНЦЕПЦИЈЕ КАО ВИД ЕВАЛУАЦИЈЕ <em>A POSTERIORI</em>

Главни садржај чланка

Љиљана В. Ђурић

Сажетак

Рад је посвећен анализи наставног програма страног језика за гимназију који је у Србији на снази већ преко двадесет година. Поред његових лингвистичких и психопедагошких теоријских основа, истражује се и унутарња кохерентност, а посебна пажња поклања се развијању способности разумевања говора као елементу који са комуникативним приступом доживљава значајну концепцијску промену; наставни програм за први страни језик пореди се са оним за други страни језик.

Даља анализа бави се интерпретацијом наставног програма (посебно сегмента који се односи на разумевање говора), то јест начином на који га тумаче домаћи издавач уџбеничке литературе и аутори уџбеника француског језика.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Ђурић, Љ. В. (2013). НАСТАВНИ ПРОГРАМ СТРАНОГ ЈЕЗИКА ЗА ГИМНАЗИЈУ: АНАЛИЗА КОНЦЕПЦИЈЕ КАО ВИД ЕВАЛУАЦИЈЕ <em>A POSTERIORI</em>. Методички видици, 4(4), 243–262. https://doi.org/10.19090/mv.2013.4.243-262
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА