JEZIČKA ANKSIOZNOST I ANKSIOZNOST PRI KOMUNIKACIJI NA STRANOM JEZIKU U RAZREDNOJ SITUACIJI

  • Radmila R. Suzić

Сажетак

Jezička anksioznost je faktor koji je u velikoj meri prisutan pri svakom obliku učenja stranog jezika. Jedna od osnovnih komponenti jezičke anksioznosti u razrednoj situaciji je i anksioznost pri komunikaciji, problem koji se često javlja pri usmenoj produkciji jezika. Prema tome, ovaj rad se bavi istraživanjem problema opšte jezičke anksioznosti i anksioznosti pri komunikaciji u razrednoj situaciji među učenicima šestog razreda osnovne škole. Podaci prikupljeni pomoću upitnika skalera koji predstavlja prilagođenu verziju Skale za merenje jezičke anksioznosti u razrednoj situaciji, deskriptivno se analiziraju, a potom se ispituje uticaj dodatne izloženosti nastavi engleskog jezika na ove dve vrste anksioznosti. Dobijeni podaci govore u prilog tome da je nedovoljan broj časova engleskog jezika u okviru redovne nastave jedan od uzroka pojave opšte jezičke anksioznosti i anksioznosti pri komunikaciji među učenicima šestog razreda osnovne škole.

Објављено
Jun 26, 2017
Како цитирати
SUZIĆ, Radmila R.. JEZIČKA ANKSIOZNOST I ANKSIOZNOST PRI KOMUNIKACIJI NA STRANOM JEZIKU U RAZREDNOJ SITUACIJI. Методички видици, [S.l.], v. 7, n. 7, p. 347-363, jan. 1970. ISSN 2334-7465. Доступно на: <http://metodickividici.ff.uns.ac.rs/index.php/MV/article/view/1839>. Датум приступа: 26 june 2017 doi: http://dx.doi.org/10.19090/mv.2016.7.347-363.
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА, КЊИЖЕВНОСТИ И КУЛТУРА