МЕТОДИЧКИ ПРИСТУП НАСТАВНОЈ ЈЕДИНИЦИ ДУШКО РАДОВИЋ „КАПЕТАН ЏОН ПИПЛФОКС“ КРОЗ ПРИМЕНУ АКТАНЦИЈАЛНОГ МОДЕЛА

Главни садржај чланка

Марија М. Бјељац

Сажетак

Рад представља наставно тумачење одломка књижевног дела „Капетан Џон Пиплфокс“ Душка Радовића који се обрађује у петом разреду основне школе. Посебна пажња посвећена је драмском извођењу одломка чији је циљ да мотивише ученике за читање целог дела, али и за активно учествовање у анализи одломка. Истиче се и значај примене актанцијалног модела у процесу анализе дела, диференциране наставе и вршњачке подршке, који пружају наставнику могућност да драмски књижевни текст обради на занимљив и креативан начин и тако мотивише ученике за читање књижевних дела, али и омогући ученицима да активно учествују на часу обраде. Кроз корелацију редовне наставе српског језика и ваннаставних активности, луткарске секције, код ученика се буди свест и љубав према сценској уметности.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Бјељац, М. М. (2014). МЕТОДИЧКИ ПРИСТУП НАСТАВНОЈ ЈЕДИНИЦИ ДУШКО РАДОВИЋ „КАПЕТАН ЏОН ПИПЛФОКС“ КРОЗ ПРИМЕНУ АКТАНЦИЈАЛНОГ МОДЕЛА. Методички видици, 5(5), 43–56. https://doi.org/10.19090/mv.2014.5.43-56
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА