ТHE INTERPRETATION OF THE EPIC FOLK POEM JETRVICA ADAMSKO KOLENO IN INDIVIDUALIZED TEACHING

Main Article Content

Снежана С. Лакета

Abstract

The aim of this paper is to give a concrete example of activating students in teaching Serbian with differentiated tasks. A special emphasis is placed on individualized teaching. The first part outlines the benefits of this type of education presenting the forms and ways of individualization. One of the forms of individualization in teaching is teaching different levels of difficulty with the implementation of the tasks of differentiated type. The second part presents the interpretation of the folk epic Jetrvica adamsko koleno where students solve problems in accordance with their knowledge and abilities.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Лакета, С. С. (2018). ТHE INTERPRETATION OF THE EPIC FOLK POEM JETRVICA ADAMSKO KOLENO IN INDIVIDUALIZED TEACHING. Methodical Perspectives, 9(9), 29–42. https://doi.org/10.19090/mv.2018.9.29-42
Section
НАСТАВА МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА И КЊИЖЕВНОСТИ

References

Вучковић, М. (1993). Методика наставе српског језика и књижевности. Београд: Завод за уџбенике и наставна средства. [Vučković, M. (1993). Metodika nastave srpskog jezika i književnosti. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva]
Дешић, М. (1998). Правопис српског језика: приручник за школе. Земун: Нијанса. [Dešić, M. (1998). Pravopis srpskog jezika: priručnik za škole. Zemun: Nijansa]
Илић, М. (1984). Учење и настава различитих нивоа тежине. Сарајево: Свјетлост, ООУР Завод за уџбенике и наставна средства. [Ilić, М. (1984). Učenje i nastava različitih nivoa težine. Sarajevo: Svjetlost, OOUR Zavod za udžbenike i nastavna sredstva]
Лакета, Н. (1998). Учитељ-наставник-ученик. Ужице: Учитељски факултет. [Laketa, N. (1998). Učitelj-nastavnik-učenik. Užice: Učiteljski fakultet]
Лакета, С. (2011). Компјутерска израда мапа ума за рад са даровитим ученицима, у Реинжењеринг пословних процеса у образовању, ур. Алемпије Вељовић. (Чачак: Технички факултет): 354–360. [Lаketа, S. (2011). Kompjuterskа izrаdа mаpа umа zа rаd sа dаrovitim učenicimа, u Reinženjering poslovnih procesа u obrаzovаnju, ur. Alempije Veljović (Čаčаk: Tehnički fаkultet): 354–360]
Мркаљ, З. (2008). Наставно проучавање народних приповедака и предања. Београд: Друштво за српски језик и књижевност Србије. [Mrkalj, Z. (2008). Nastavno proučavanje narodnih pripovedaka i predanja. Beograd: Društvo za srpski jezik i književnost Srbije]
Николић, М. ( 2012). Методика наставе српског језика и књижевности. Београд: Завод за уџбенике. [Nikolić, M. (2012). Metodika nastave srpskog jezika i književnosti. Beograd: Zavod za udžbenike]
Стефановић Караџић, В. (1969). Српски рјечник. Београд: Нолит. [Stefаnović Karadžić, V. (1969). Srpski rječnik. Beograd: Nolit]
Стојаковић, П. (2000). Даровитост и креативност. Српско Сарајево: Завод за уџбенике и наставна средства. [Stojaković, P. (2000). Darovitost i kreativnost. Srpsko Sarajevo: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva]
Сузић, Н. (2002). Емоције и циљеви ученика и студената. Бања Лука: ТТ-центар. [Suzić, N. (2002). Emocije i ciljevi učenika i studenata. Banja Luka: TT-centar]
Телебак, М. (2004). Практични језички савјетник. Српско Сарајево: Завод за уџбенике и наставна средства. [Telebak, M. (2004). Praktični jezički savjetnik. Srpsko Sarajevo: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva]