ОДНОС АНДРАГОГИЈЕ И ПЕДАГОГИЈЕ У УЛОГАМА НАСТАВНИКА У АНДРАГОШКОЈ НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА

Главни садржај чланка

Горана З. Билић Пријић

Сажетак

Зачеци андрагогије и дидактике страних језика настали су као део универзалне и неиздиференциране педагошке теоријске мисли о васпитању и образовању. Средином 20. века јавила се борба да се андрагошка теоријска мисао и пракса издиференцирају у односу на општу педагошку мисао. Данас фокус више није на диференцијацији и супротстављању андрагогије и педагогије већ на њиховом преплитању и развоју кроз међусобне утицаје. Андрагогија и педагогија посматрају се као две тачке једног континуума. У развоју улога наставника у андрагошкој настави енглеског језика преплићу се андрагошки и педагошки утицаји, са приметном тенденцијом да настава и улоге наставника временом постају све више андрагошки. У овом раду покушаћемо да прикажемо преплитање утицаја педагошке и андрагошке теоријске мисли на улогу наставника у андрагошкој настави кроз историју, са фокусом на улогу наставника у андрагошкој настави енглеског језика данас.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Билић Пријић, Г. З. (2013). ОДНОС АНДРАГОГИЈЕ И ПЕДАГОГИЈЕ У УЛОГАМА НАСТАВНИКА У АНДРАГОШКОЈ НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА. Методички видици, 4(4), 201–212. https://doi.org/10.19090/mv.2013.4.201-212
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА