АПАРАТУРА ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЈЕ У УЏБЕНИЦИМА РУСКОГ ЈЕЗИКА ОРБИТА И РОДНИЧОК И ОСТАЛИМ ЕЛЕМЕНТИМА НАВЕДЕНИХ УЏБЕНИЧКИХ КОМПЛЕТА
Главни садржај чланка
Сажетак
У датом раду извршили смо дескрипцију и анализу осам уџбеника руског језика (укључујући пратеће уџбеничке компоненте анализираних уџбеничких структура) из уџбеничких комплета Орбита и Родничок који су (осим уџбеничких корпуса Давайте дружить! и Диалог) у употреби у основним школама Црне Горе и Србије у посљедњих двадесет година. Циљ овог рада превасходно се огледа у сагледавању неких релевантних, корисних и ваљаних сегмената, чијим тумачењем и анализом бисмо понудили адекватан приступ осмишљавању, конципирању и реализацији уџбеника страних језика. Наше интенције огледају се и у настојању да датим радом учинимо што реал није и компетентније тумачење принципа индивидуализације и диференцијације градива уграђених у анализиране школске књиге, да истакнемо бројне резултате истраживања апаратуре индивидуализације до којих смо дошли на основу валоризације наведених уџбеничких корпуса, као и да понудимо низ рјешења која обезбјеђују постизање разноврсних стратегија и нивоа индивидуализације.