УЧЕНИЧКО ПОЗНАВАЊЕ ЛЕКСЕМА У ЧИТАНКАМА ЗА ДРУГИ РАЗРЕД ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
Главни садржај чланка
Сажетак
У овом раду смо истраживали колико је лексика која је заступљена у основношколским уџбеницима доступна и прилагођена дечјем узрасту. Из Читанке за српски језик за други разред основне школе, одабрани су различити типови књижевних текстова из којих су издвојене лексеме. На основу тумачења одређених лексема, мање и више фреквентних, добили смо слику о томе колико деца заправо разумеју оно што читају, које врсте текстова тумаче са мање или више тешкоћа, које је порекло лексема заступљено у читанкама за децу и слично.
Downloads
Download data is not yet available.
Детаљи чланка
Како цитирати
Ојданић, Н. В. (2014). УЧЕНИЧКО ПОЗНАВАЊЕ ЛЕКСЕМА У ЧИТАНКАМА ЗА ДРУГИ РАЗРЕД ОСНОВНЕ ШКОЛЕ. Методички видици, 5(5), 57–79. https://doi.org/10.19090/mv.2014.5.57-79
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА