ПОЈАМ КОРЕЛАЦИЈЕ У МЕТОДИЦИ НАСТАВЕ
Главни садржај чланка
Сажетак
Појам „корелација” у наставној терминологији има неколико значења. Поред уобичајеног схватања, корелација се успоставља и између оријентационих циљева наставе и стратегија учења. Овај појам, шире гледано, везује се и за објашњење појма „методика“. Појам корелације тумачи се у склопу повезивања садржаја подобласти једног предмета, а затим као међупредметни и међуобласни однос. У овом раду пратиће се успостављање корелација са предметом српски језик и књижевност који се, као доминантан, проучава и у основној и у средњој школи.
Downloads
Download data is not yet available.
Детаљи чланка
Како цитирати
Мркаљ, З. В. (2010). ПОЈАМ КОРЕЛАЦИЈЕ У МЕТОДИЦИ НАСТАВЕ. Методички видици, 1(1), 47–55. https://doi.org/10.19090/mv.2010.1.47-55
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА