ИСКУСТВА ИЗ НАСТАВНЕ ПРАКСЕ: СТВАРАЛАШТВО ИВЕ АНДРИЋА У КОНТЕКСТУ КЊИЖЕВНЕ ТРАДИЦИЈЕ (интертекстуални приступ)

Главни садржај чланка

Оливера В. Радуловић

Сажетак

Рад почива на дугогодишњем методичком истраживању чија је идеја коришћење актуелних методологија науке о књижевности у методици наставе. Приступ изучаваној проблематици је заснован на примени интертекстуалности као доминантне методе. Oбразложен је на наративном опусу Иве Андрића који је доведен у контекст усмене књижевности, словенске митологије и библијских легенди. Циљ оваквог приступа је очување старе књижевности (у универзитетским и школским програмима) која се доводи у интертекстуалне релације са савременом књижевношћу. Праћење постигнућа студената и ученика је показало знатно боље резултате од класичних наставних приступа.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Радуловић, О. В. (2010). ИСКУСТВА ИЗ НАСТАВНЕ ПРАКСЕ: СТВАРАЛАШТВО ИВЕ АНДРИЋА У КОНТЕКСТУ КЊИЖЕВНЕ ТРАДИЦИЈЕ (интертекстуални приступ). Методички видици, 1(1), 34–46. https://doi.org/10.19090/mv.2010.1.34-46
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА