KORPUSNO UTEMELJEN PROTOTIPSKI MODEL UČENJA GRAMATIKE ENGLESKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA
Сажетак
Rad se bavi implikacijama koje teorija prototipa može imati na efikasniju nastavu gramatike engleskog jezika kao stranog jezika, ili kraće EFL-a (prema engl. English as a Foreign Language). Po uzoru na W. R. Langackera (1991) i G. Leecha (1994, 2000), ako bi teorija obuhvatila korpusnu lingvistiku i tehniku učenja na primerima preuzetim iz engleskog jezika, to bi značajno unapredilo učeničko razumevanje sistema engleskih glagolskih vremena. Glavna prednost novog pristupa metodologiji nastave EFL-a, rečju prototipski utemeljenog pristupa nastavi engleskih glagolskih vremena jesu: (1) potencijal teorije da ponudi novo viđenje sistema engleskih glagolskih vremena ukazivanjem na neka svojstva/osobine koja/e su zajedničke različitim glagolskim vremenima; (2) potpuno odustajanje od tradicionalnog (klasičnog) pristupa utemeljenog prevashodno na povezivanju glagolskih vremena sa klasterima njima pripadajućih priloških odredbi.Преузимања
Подаци за пруезимање нису доступни
Како цитирати
KRIMER-GABOROVIĆ, Sanja M..
KORPUSNO UTEMELJEN PROTOTIPSKI MODEL UČENJA GRAMATIKE ENGLESKOG JEZIKA KAO STRANOG JEZIKA.
Методички видици, [S.l.], v. 4, n. 4, p. 135-150, dec. 2013.
ISSN 2334-7465.
Доступно на: <https://metodickividici.ff.uns.ac.rs/index.php/MV/article/view/681>. Датум приступа: 02 feb. 2023
doi: https://doi.org/10.19090/mv.2013.4.135-150.
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА
Кључне речи
teorija prototipa, glagolska vremena engleskog jezika, korpusna lingvistika, učenje utemeljeno na podacima