УПОТРЕБА МЕШОВИТИХ МЕТОДА У ИСТРАЖИВАЊУ ПРОБЛЕМА ЈЕЗИЧКЕ АНКСИОЗНОСТИ
Сажетак
Овај рад се бави истраживањем проблема језичке анксиозности употребом мешовитих метода истраживања. Комбинацијом квантитативних и квалитативних техника, ослањајући се на три различита извора података, истражен је проблем страха од изражавања на енглеском језику код ученика шестог разреда основне школе.Преузимања
Подаци за пруезимање нису доступни
Како цитирати
СУЗИЋ, Радмила Р..
УПОТРЕБА МЕШОВИТИХ МЕТОДА У ИСТРАЖИВАЊУ ПРОБЛЕМА ЈЕЗИЧКЕ АНКСИОЗНОСТИ.
Методички видици, [S.l.], v. 4, n. 4, p. 121-133, dec. 2013.
ISSN 2334-7465.
Доступно на: <https://metodickividici.ff.uns.ac.rs/index.php/MV/article/view/680>. Датум приступа: 10 dec. 2023
doi: https://doi.org/10.19090/mv.2013.4.121-133.
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА
Кључне речи
језичка анксиозност, енглески језик, основна школа