ИНОВАТИВНИ МОДЕЛИ УЧЕЊА И ПОУЧАВАЊА У НАСТАВИ НЕМАЧКОГ ЈЕЗИКА

Главни садржај чланка

Aна И. Стипанчевић

Сажетак

У овом раду ће бити речи о две врсте иновација у настави. Једна врста иновација се тиче садржине и подразумева књижевне текстове чија је примена у наставном процесу данас запостављена. Прецизираће се корист њихове имплементације, даће се критеријуми за одабир књижевних текстова као и предлози за дидактизацију. Друга врста иновација се односи на организацију наставног процеса и подразумева наставне моделе који нуде модерније приступе у обради књижевног дела. Један од таквих модела је настава усмерена на делање и продукцију. Осим што ће се са теоријског становништва говорити о овим иновацијама, у раду ће се на основу једног модела часа приказати њихова конкретна примена у настави немачког језика.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Стипанчевић A. И. (2012). ИНОВАТИВНИ МОДЕЛИ УЧЕЊА И ПОУЧАВАЊА У НАСТАВИ НЕМАЧКОГ ЈЕЗИКА. Методички видици, 3(3), 323–339. https://doi.org/10.19090/mv.2012.3.323-339
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА