БЛИСКИ СУСРЕТ КЊИЖЕВНЕ ВРСТЕ: ПРИМЕР АНАЛИЗЕ КЊИЖЕВНОГ ТЕКСТА НА СЕМИНАРУ ЗА НАСТАВНИКЕ И ПРОФЕСОРЕ У ОСНОВНИМ И СРЕДЊИМ ШКОЛАМА

Главни садржај чланка

Наташа В. Кампмарк

Сажетак

У раду је описан пример анализе прозног књижевног одломка на семинару за наставнике и професоре енглеског језика. Образложени су вишеструки циљеви приказане анализе који су у вези са улогом књижевног текста у настави језика. Књижевном тексту је приступљено као продукту културе, као средству учења језика и као инструменту развоја личности, те је практични део семинара имао троструки циљ: да се у раду на одабраним књижевним текстовима кандидати, као прво, упознају са ауторима и делима, елементима културе, затим, као друго, да им се покажу стратегије употребе књижевног текста за развој језичке компетенције и, као треће, да се кандидати на практичан начин упознају и савладају методе и стратрегије рада на књижевном тексту, односно да увежбају поступке употребе прозних књижевних одломака у циљу развијања способности књижевне анализе и самосталног критичког мишљења код ученика.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Кампмарк, Н. В. (2012). БЛИСКИ СУСРЕТ КЊИЖЕВНЕ ВРСТЕ: ПРИМЕР АНАЛИЗЕ КЊИЖЕВНОГ ТЕКСТА НА СЕМИНАРУ ЗА НАСТАВНИКЕ И ПРОФЕСОРЕ У ОСНОВНИМ И СРЕДЊИМ ШКОЛАМА. Методички видици, 3(3), 261–276. https://doi.org/10.19090/mv.2012.3.261-276
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА