КАКО ПРЕДАВАТИ КОНДИЦИОНАЛ У НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА ЗА ЕКОНОМИСТЕ?
Главни садржај чланка
Сажетак
У раду се бавимо предавањем и усвајањем кондиционала у настави енглеског језика економске струке. Најпре излажемо главне поставке анализе жанра, теоријског и методолошког модела погодног за наставу енглеског језика за потребе струке. Затим представљамо врсте кондиционала у језику економске науке, заговарајући такав приступ његовом предавању и усвајању који се знатно разликује од начина предавања кондиционала у настави општег енглеског језика. Захваљујући специфичности дискурса економске науке и струке, у коме употреба кондиционала игра важну улогу, закључујемо да кондиционал не треба предавати у односу на његов формални облик, већ у односу на прагматску и реторичку функцију коју обавља у језику економске науке.
Downloads
Download data is not yet available.
Детаљи чланка
Како цитирати
Силашки, Н. Р. (2012). КАКО ПРЕДАВАТИ КОНДИЦИОНАЛ У НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА ЗА ЕКОНОМИСТЕ?. Методички видици, 3(3), 215–227. https://doi.org/10.19090/mv.2012.3.215-227
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА