ИНТЕРПРЕТАЦИЈА РОМАНА <em>ГЕЦ И МАЈЕР</em> ДАВИДА АЛБАХАРИЈА У КЉУЧУ ОБРАЗОВАЊА О ХОЛОКАУСТУ
Главни садржај чланка
Сажетак
Рад је прилог покушају теоријског утемељења учења о Холокаусту кроз наставу књижевности. Наставна интерпретација Албахаријевог романа Гец и Мајер намењена је ученицима четвртог разреда средње школе. Интерпретирајући га у настави, као део корпуса српске постмодерне прозе (у наставној обради већ су Милорад Павић и Данило Киш), указујемо на могуће перспективе читања које је управо постмодернизам афирмисао (специфични третман статуса приповедача, време у делу, проблем језика и значења). Мотив ратне трауме, који је критика већ препознала у Албахаријевом делу, у овом роману добија своје потпуно уобличење кроз потрагу за одговорима на питања идентитета. Између осталих, и ови проблеми обухваћени су педагошком праксом образовања о Холокаусту, што ћемо покушати да образложимо. Кључни проблем у Албахаријевом роману је тзв. проблем друге генерације преживелих Холокауста.
Downloads
Download data is not yet available.
Детаљи чланка
Како цитирати
Тодорић, Г. М. (2012). ИНТЕРПРЕТАЦИЈА РОМАНА <em>ГЕЦ И МАЈЕР</em> ДАВИДА АЛБАХАРИЈА У КЉУЧУ ОБРАЗОВАЊА О ХОЛОКАУСТУ. Методички видици, 3(3), 73–90. https://doi.org/10.19090/mv.2012.3.73-90
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА