ЈЕДАН ПРИСТУП ОБРАДИ СИНТАГМЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Главни садржај чланка
Сажетак
У раду се сагледавају синтагме у настави српског језика у основној школи. Најпре је сагледан ниво заступљености и изучавања синтагми у настави српског језика у основној школи на основу Наставних планова и програма. Затим је, на основу увида у савремену лингвистичку и дидактичко-методичку литературу и сопствених истраживања у непосредној наставној пракси, сачињена конкретна методичка разрада и модел за обраду наставног садржаја о синтагми. Тежиште рада представља методичка разрада која може да обезбеди већу активност ученика и боље разумевање синтагматске проблематике у наставном процесу.
Downloads
Download data is not yet available.
Детаљи чланка
Како цитирати
Тир Борља М. M. (2012). ЈЕДАН ПРИСТУП ОБРАДИ СИНТАГМЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ. Методички видици, 3(3), 47–72. https://doi.org/10.19090/mv.2012.3.47-72
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА