АНАЛИЗА ГРЕШАКА УЧЕНИКА 8. РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ У ПИСАНОЈ ПРОДУКЦИЈИ НА ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ
Главни садржај чланка
Сажетак
У овом раду представљене су теоријске поставке анализе грешака, као и практични примери прикупљени на основу истраживања које је приказано у раду. Анализом грешака можемо доћи до закључака везаних за усвајање страног језика, односа матерњег и страног језика,
али и унапредити процес наставе и стицања знања, што је и крајњи циљ сваког истраживања из области методике наставе. За потребе овог рада спроведено је истраживање међу ученицима осмог разреда (осма година учења енглеског језика), анализирањем писмених радова који су се тицали усвајања пређашњег знања из осмогодишње праксе учења језика. Циљ овог рада подразумева указивање на значај грешака које праве ученици приликом писане продукције, њихову анализу, као и могуће начине елиминисања тих грешака.
али и унапредити процес наставе и стицања знања, што је и крајњи циљ сваког истраживања из области методике наставе. За потребе овог рада спроведено је истраживање међу ученицима осмог разреда (осма година учења енглеског језика), анализирањем писмених радова који су се тицали усвајања пређашњег знања из осмогодишње праксе учења језика. Циљ овог рада подразумева указивање на значај грешака које праве ученици приликом писане продукције, њихову анализу, као и могуће начине елиминисања тих грешака.
Downloads
Download data is not yet available.
Детаљи чланка
Како цитирати
Кочовић, М. М. (2015). АНАЛИЗА ГРЕШАКА УЧЕНИКА 8. РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ У ПИСАНОЈ ПРОДУКЦИЈИ НА ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ. Методички видици, 6(6), 141–152. https://doi.org/10.19090/mv.2015.6.141-152
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА