ОТКЛАЊАЊЕ НЕГАТИВНЕ СУГЕСТИЈЕ ПРЕМА ЧИТАЊУ УЗАЈАМНИМ ДЕЈСТВОМ ДРУГИХ УМЕТНОСТИ

  • Павле Ј. Илић Филозофски факултет – Српска књижевност, Нови Сад

Сажетак

У данашње време ученици све чешће избегавају читање лектире и других текстова у настави књижевности, чему је допринело много утицаја (обимни план и програм, непримерени однос наставника и старомодни захтеви ученицима, привлачност визуелних медија). Начини уклањања негативног односа према читању треба да иду управо путем нових трендова и саодносом уметничких дисциплина.

Преузимања

Подаци за пруезимање нису доступни
Како цитирати
ИЛИЋ, Павле Ј.. ОТКЛАЊАЊЕ НЕГАТИВНЕ СУГЕСТИЈЕ ПРЕМА ЧИТАЊУ УЗАЈАМНИМ ДЕЈСТВОМ ДРУГИХ УМЕТНОСТИ. Методички видици, [S.l.], v. 1, n. 1, p. 6-11, feb. 2010. ISSN 2334-7465. Доступно на: <http://metodickividici.ff.uns.ac.rs/index.php/MV/article/view/744>. Датум приступа: 24 mar. 2019 doi: https://doi.org/10.19090/mv.2010.1.6-11.
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА

Кључне речи

читање, лектира, негативан однос, активни читалац, корелација, мотивација