ДИДАКТИЧКО-МЕТОДИЧКЕ СПЕЦИФИЧНОСТИ ПРИМЕНЕ ЛАБОРАТОРИЈСКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛНЕ МЕТОДЕ И ИСТРАЖИВАЧКОГ ПРИСТУПА У НАСТАВИ ПРИРОДЕ И ДРУШТВА

Главни садржај чланка

Ирена Б. Голубовић-Илић

Сажетак

Једна од могућности да се отклоне и превазиђу бројне слабости уочене у настави Природе и друштва, а знања ученика о појавама, процесима и односима у свету који их окружује учине трајнијим и квалитетнијим, јесте примена истраживачког приступа и лабораторијско-експерименталне методе. У раду објашњавамо структуру, дидактичко-методичке специфичности и организацију часова на којима је ова метода заступљена, последице њене неадекватне и недовољне примене и наводимо садржаје предмета Свет око нас/ Природа и друштво које сматрамо погодним за примену таквог начина рада.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Голубовић-Илић, И. Б. (2012). ДИДАКТИЧКО-МЕТОДИЧКЕ СПЕЦИФИЧНОСТИ ПРИМЕНЕ ЛАБОРАТОРИЈСКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛНЕ МЕТОДЕ И ИСТРАЖИВАЧКОГ ПРИСТУПА У НАСТАВИ ПРИРОДЕ И ДРУШТВА. Методички видици, 3(3), 341–361. https://doi.org/10.19090/mv.2012.3.341-361
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА