BULGAKOV U NASTAVNOJ PRAKSI

  • Albina M. Milanov Filozofski fakultet – doktorske studije Metodike nastave, Novi Sad

Сажетак

U tekstu koji sledi prikazani su rezultati mikroistraživanja sprovedenog u gimnaziji „Jovan Jovanović Zmaj“ u Novom Sadu marta meseca tekuće godine1. Istraživački projekat podrazumeva praćenje nastavne jedinice koja se izvodi inovativnim metodama, posebno izrađenim i osmišljenim u skladu sa kulturološkim pristupom u proučavanju književnosti. Pretpostavka od koje autor polazi je da motivisanost učenika za čitanje i promišljanje teksta direktno zavisi od pristupa koji se primenjuje u obradi dela u nastavi, kao i od metode koja se primenjuje u nastavnom procesu. Projekat obuhvata obradu nastavne jedinice odabranim metodama, uz posebno kreirane pripreme, posmatranje učenika tokom nastave i analizu evaluacionih listića koje popunjavaju učenici anonimno i evaluacionog listića koji popunjava nastavnik. Zaključak u velikoj meri potvrđuje hipotezu, uz napomenu da se uslovi u kojima je obavljeno istraživanje donekle mogu smatrati idealnim.
Како цитирати
MILANOV, Albina M.. BULGAKOV U NASTAVNOJ PRAKSI. Методички видици, [S.l.], v. 6, n. 6, p. 55-75, sep. 2015. ISSN 2334-7465. Доступно на: <http://metodickividici.ff.uns.ac.rs/index.php/MV/article/view/1409>. Датум приступа: 19 nov. 2017 doi: http://dx.doi.org/10.19090/mv.2015.6.55-75.
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА

Кључне речи

intertekstualnost, istraživanje, motivacija, nastava