УСМЕНО РАЗУМЕВАЊЕ У НАСТАВИ ФРАНЦУСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА

Главни садржај чланка

Наташа Радусин-Бардић

Сажетак

У наставној пракси француског као страног језика различити су разлози који отежавају развијање компетенције усменог разумевања, а међу њима су доминантност писаног кôда, које се често намеће, на уштрб усменог кôда, од самог почетка учења страних језика у институционализованој настави, затим занемареност значаја фонетских вежби у настави француског као страног језика и занемареност значаја језичке варијабилности, односно ситуационог раслојавања француског језика. Ови закључци изведени су на основу анонимне анкете међу студентима Филозофског факултета који студирају француски језик или га уче као предмет по избору у току школске 2006/07. године.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Радусин-Бардић, Н. (2010). УСМЕНО РАЗУМЕВАЊЕ У НАСТАВИ ФРАНЦУСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА. Методички видици, 1(1), 125–131. https://doi.org/10.19090/mv.2010.1.125-131
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА