УПОТРЕБA СТРИПА У ОБРАДИ ИСТОРИЈСКИХ САДРЖАЈА У РАЗРЕДНОЈ НАСТАВИ

Главни садржај чланка

Александра Р. Трбојевић

Сажетак

Полазиште рада представљају ауторски ставови према којима настава у којој се усвајају историјски садржаји треба да афирмише активан приступ ученика и значајно повећање коришћења историјских извора. Подржавају се методичка разматрања према којима је за увођење ученика у комплексан проблем схаватања и тумачења далеке прошлости неопходна њихова замисао којом настоје да схвате и изразе шта значе и представљају историјски догађаји, појаве и процеси. Указује се да замисао о историјским збивањима успешно може подстаћи визуализација градива, те се решењем назначава синхронизовање текста и слике у облику стрипа. Дат је краћи преглед развоја стрипа и његове едукативне улоге, и истакнута могућност укључивања приче у сликама у наставу предмета Природа и друштво. У апликативном делу презентован је пример стрипа за наставну тему Знаменити људи нашег краја (трећи разред).

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Трбојевић, А. Р. (2017). УПОТРЕБA СТРИПА У ОБРАДИ ИСТОРИЈСКИХ САДРЖАЈА У РАЗРЕДНОЈ НАСТАВИ. Методички видици, 7(7), 65–88. https://doi.org/10.19090/mv.2016.7.65-88
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА ДРУШТВЕНИХ ПРЕДМЕТА
Author Biography

Александра Р. Трбојевић

Универзитет у Новом Саду
Педагошки факултет
Сомбор