ИГРЕ ФЛЕШКАРТИЦАМА У НАСТАВИ СТРАНОГ ЈЕЗИКА НА НИЖЕМ ОСНОВНОШКОЛСКОМ УЗРАСТУ, СА ПОСЕБНИМ ОСВРТОМ НА ПРВИ И ДРУГИ РАЗРЕД

Главни садржај чланка

Наташа В. Пралица

Сажетак

Циљ овог рада јесте да покаже на који начин ученици најнижих разреда основне школе, кроз елементе игре, могу на успешан начин да савладају прве кораке у учењу страног језика. Приликом одабира игара наставник мора имати у виду: различит ниво знања страног језика и различите типове личности и склоности ученика, као и простор, односно опремљеност и величину учионице у којој се деца налазе, али и број деце у одељењу. Ученици на нивоу првог и другог разреда основне школе страни језик уче не само кроз формалну наставу, већ и кроз оно што виде, чују или дотакну, због чега су игре флешкартицама веома важне. Кроз игру и различите улоге које у њој остварују, деца развијају машту и креативност, али у исто време вежбају и различите облике друштвено прихватљивог или неприхватљивог понашања.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Пралица, Н. В. (2014). ИГРЕ ФЛЕШКАРТИЦАМА У НАСТАВИ СТРАНОГ ЈЕЗИКА НА НИЖЕМ ОСНОВНОШКОЛСКОМ УЗРАСТУ, СА ПОСЕБНИМ ОСВРТОМ НА ПРВИ И ДРУГИ РАЗРЕД. Методички видици, 5(5), 247–260. https://doi.org/10.19090/mv.2014.5.247-260
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА