ФАУСТ КАО СВЕУМЕТНИЧКА ТЕМА

Главни садржај чланка

Албина М. Миланов

Сажетак

Креирање наставе књижевности је једнако оригинално и субјективно, као и свако читање и интерпретирање књижевног дела, а методички кораци за обраду наставне јединице махом зависе од одабраног приступа делу, као и од тога који се циљеви часу поставе. Модел који је понуђен на страницама које следе конкретно је осмишљен за наставну обраду Гетеовог Фауста у средњој музичкој школи, у корелацији са садржајима предмета историја музике и музички облици, мада га је могуће, са извесним корекцијама, применити и у другим школама, било да су уметничког усмерења или не. Корелација условљава примену интертекстуалног, компаративног и културолошког приступа књижевном делу које се обрађује на часу.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Миланов, А. М. (2010). ФАУСТ КАО СВЕУМЕТНИЧКА ТЕМА. Методички видици, 1(1), 64–70. https://doi.org/10.19090/mv.2010.1.64-70
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА КЊИЖЕВНОСТИ И МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКА