UTICAJ IGRE NA UČENJE VOKABULARA ENGLESKOG JEZIKA UČENIKA DRUGOG I TREĆEG RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE

Главни садржај чланка

Tamara M. Alfirević

Сажетак

U ovom radu se razmatraju potreba i mogućnosti upotrebe igara u nastavi engleskog jezika u drugom i trećem razredu osnovne škole u našoj zemlji. Cilj rada je utvrditi u kojoj meri učenje reči kroz igru utiče na povećanje obima upamćenih pojmova i to putem istraživanja sprovedenog među učenicima osnovne škole. Istraživanje je obuhvatilo ukupno 66 učenika drugog i trećeg razreda, od kojih je u svakom od razreda jedno odeljenje bilo kontrolna, a drugo eksperimentalna grupa. Igra je prikazana kao jedna od mogućih tehnika savremene nastave kojom se povećava obim naučenog, aktivnost učenika na času i osećaj zadovoljstva u toku učenja stranog jezika. Rezultati istraživanja pokazuju da su učenici u čijoj se nastavi koristila igra za učenje vokabulara u znatoj meri unapredili svoj vokabular.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Alfirević, T. M. (2015). UTICAJ IGRE NA UČENJE VOKABULARA ENGLESKOG JEZIKA UČENIKA DRUGOG I TREĆEG RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Методички видици, 6(6), 153–170. https://doi.org/10.19090/mv.2015.6.153-170
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА