ОБРАДА ФРАЗЕОЛОГИЗАМА У НАСТАВИ ЊЕМАЧКОГ ЈЕЗИКА

Главни садржај чланка

Ана A. Чабрић-Чича

Сажетак

Иако фразеологизми представљају незаобилазан саставни дио свакодневне комуникације, често су, када је ријеч о настави страних језика, потпуно запостављени. Поставља се питање шта је узрок тог занемаривања и шта учинити да бисмо то промијенили. У овом раду даје се преглед одговора на три основна питања у фразеодидактици: зашто поучавати фразеологизме, шта тачно поучавати, те како их поучавати. С обзиром на особине по којима се фразеологизми разликују од осталих лексема које се обрађују на часу, њиховој обради морамо приступити на другачији начин. Посебна пажња посвећена је питању како поучавати фразеологизме у настави. Полазећи од Киновог 2 фразеолошког трокорака (препознати, разумјети и употријебити фразеологизам) конструисан је приједлог за обраду фразеологизама и дати су примјери вјежби које су лако примјењиве за обраду фразеологизама и у другим контекстима.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Чабрић-Чича А. A. (2014). ОБРАДА ФРАЗЕОЛОГИЗАМА У НАСТАВИ ЊЕМАЧКОГ ЈЕЗИКА. Методички видици, 5(5), 213–229. https://doi.org/10.19090/mv.2014.5.213-229
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА