MEĐUJEZIČKI UTICAJ U USVAJANJU ENGLESKOG JEZIKA

Главни садржај чланка

Marina V. Jajić Novogradec

Сажетак

Usled uvođenja obavezne ili izborne nastave dva ili više stranih jezika u škole, razvilo se i zanimanje za međujezičko istraživanje višejezičnih učenika. Cilj ovog rada je da istraži ovaj međujezički fenomen u školskom kontekstu usmeravajući se na višejezične učenike engleskog jezika kao trećeg jezika. U prvom delu rad se bavi važnim aspektima međujezičkog uticaja na usvajanje trećeg jezika. Bavimo se, takođe, bavimo ranijim istraživanjima međujezičkog uticaja na usvajanje trećeg jezika i faktorima koji se u tim istraživanjima ispituju. U drugom delu dajemo pregled istraživanja koje je sprovedeno za potrebe ovog rada na uzorku od 16 učenika srednje škole tokom dva pismena zadatka na engleskom jeziku, gde opisujemo frekvenciju, tip i smer međujezičkih uticaja u usvajanju engleskog jezika.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Jajić Novogradec, M. V. (2014). MEĐUJEZIČKI UTICAJ U USVAJANJU ENGLESKOG JEZIKA. Методички видици, 5(5), 181–198. https://doi.org/10.19090/mv.2014.5.181-198
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА