АПАРАТУРА ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЈЕ У УЏБЕНИЦИМА РУСКОГ ЈЕЗИКА ОРБИТА И РОДНИЧОК И ОСТАЛИМ ЕЛЕМЕНТИМА НАВЕДЕНИХ УЏБЕНИЧКИХ КОМПЛЕТА

Главни садржај чланка

Наталија Ј. Брајковић

Сажетак

У датом раду извршили смо дескрипцију и анализу осам уџбеника руског језика (укључујући пратеће уџбеничке компоненте анализираних уџбеничких структура) из уџбеничких комплета Орбита и Родничок који су (осим уџбеничких корпуса Давайте дружить! и Диалог) у употреби у основним школама Црне Горе и Србије у посљедњих двадесет година. Циљ овог рада превасходно се огледа у сагледавању неких релевантних, корисних и ваљаних сегмената, чијим тумачењем и анализом бисмо понудили адекватан приступ осмишљавању, конципирању и реализацији уџбеника страних језика. Наше интенције огледају се и у настојању да датим радом учинимо што реал није и компетентније тумачење принципа индивидуализације и диференцијације градива уграђених у анализиране школске књиге, да истакнемо бројне резултате истраживања апаратуре индивидуализације до којих смо дошли на основу валоризације наведених уџбеничких корпуса, као и да понудимо низ рјешења која обезбјеђују постизање разноврсних стратегија и нивоа индивидуализације.

Downloads

Download data is not yet available.

Детаљи чланка

Како цитирати
Брајковић, Н. Ј. (2014). АПАРАТУРА ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЈЕ У УЏБЕНИЦИМА РУСКОГ ЈЕЗИКА ОРБИТА И РОДНИЧОК И ОСТАЛИМ ЕЛЕМЕНТИМА НАВЕДЕНИХ УЏБЕНИЧКИХ КОМПЛЕТА. Методички видици, 5(5), 115–132. https://doi.org/10.19090/mv.2014.5.115-132
Bрој часописа
Секција
НАСТАВА СТРАНИХ ЈЕЗИКА